{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Aug 2018
以前大家講起靚女就話要「有相有真相」,但隨住科技發達,唔好講有圖都冇真相,就連見到真人你都唔知肯定佢係真靚,定係假靚!好似呢位來自俄羅斯嘅Sveta Bilyalova咁,你又分唔分得清佢係邊種靚?

Sveta出生於莫斯科,一開始係玩早幾年好興嘅「Vine」而成名,後來就帶埋班Fans「轉投」Instagram、Twitter等社交平台。而佢亦憑住誘人嘅曲線身材累積大量人氣,更成為健美模特兒兼網紅。其中佢喺上年教人以電話判定女性有冇隆胸嘅一條片,只今獲得超過400萬瀏覽量!大家本住學術研究精神都要睇下呀!

Sveta Bilyalova(@svetabily)分享的貼文 張貼

不過呢方面Sveta教人分點樣「人造人」,嗰邊廂就有人搵到Sveta成名前嘅相,發現佢自己個樣同身型都有好大「進步」,所以都有整容嫌疑。不過睇黎今次佢就唔會教你點分啦,你又點睇?
svetabily on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024