{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Aug 2018
泰國同英國呢兩個地方我哋好少撈埋一齊講,對上一次已經係介紹居於泰國嘅英國藉性感模特兒Jessie Vard,咁今次又係因為啲咩呢?就係因為想介紹Jaz Rubz畀大家認識啦!

Jaz Rubs係英國嘅一名模特兒,但睇佢Instagram嘅自我介紹可以推斷佢應該有泰國血統,或者因為咁,所以擁有一頭黑髮嘅佢外表頗有異國風情。如果你再碌落些少睇,就會發現佢作風都幾大膽,唔單止平時嘅衣著性感,某啲泳衣照更係透點登場,而且唔知點解好鍾意貼乳貼。

而且佢亦係一名有思想嘅女仔!佢喺接受《C-head》訪問時指,希望大家唔好咩都放上網「分享」,認為大家放啲無關關痛癢嘅小事上網,又要被其他人嘅意見影響,實在好無謂。或者就係呢種我行我素,所以佢嘅外表先咁獨特?
jaz.rubz on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024