{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Aug 2018
男人對於各種女性為主嘅職業都有幻想,但個人黎講最唔明嘅就係點解會對護士有幻想:見親護士都冇咩好嘢,依家啲護士又成日戴口罩著冷衫,其實真係好難令人引起好大興趣——但如果佢唔戴口罩,又唔多著衫,個人又靚,身材又好好,咁就另計啦!

好似日本嘅「桃月なしこ」就絕對有資格成為大家嘅幻想對象。桃月なしこ係一名現役護士,身穿白衣嘅模樣足夠令所有男人明明龍精虎猛都開始扮病,偏偏呢個護士仲好鍾意Cosplay,再因為Cosplay嘅模樣太可愛引起注意,目前更加簽咗經理人公司,憑其可愛模樣再加姣好身材成為人氣急升嘅寫真女星。睇下佢著比堅尼嘅相,大家自制能力差少少就真係要入醫院架啦!

nashiko_cos on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024