{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Aug 2018
七月尾嘅時候我哋曾經報導過,被譽為「最性感天氣主播」嘅Yanet Gacia嘅電競選手男友Douglas "Censor" Martin,竟然因為想專心打機而決定同Yanet分手,可能有唔少人認為呢個犧牲實在太大,但更令人傷感嘅係,Douglas犧牲埋下半身幸福,結果都係輸咗。

當日Douglas想專心準備嘅,就係代表compLexity Gaming參加 2018 Call of Duty 世界大賽(World League Championship),你見女都飛埋就知佢真係好想贏,但最後成績只係得第15,與隊友分享15000美金獎金。辛苦練咗一年然後贏唔到已經夠哂慘,佢自己都喺Twitter寫到明「Heartbroken(心碎了)」,最抵死淒涼係班網民仲要係咁拎佢「賠了夫人又折兵」黎笑,失女失冠失顏面,Douglas呢次真係做咗三失青年啦!

畀人笑到面都黃
尤其當你重溫一下Yanet有幾咁正,你都真係會想到Douglas講句:早知今日,何必當初呢年輕人?
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024