{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Nov 2014
大家記唔記得我早兩個星期同大家報導過,美國名媛兼話題人物Kim Kadashian為Pager Magazine拍的「後騎樓」封面照?



話說呢個充滿話題性嘅人物拍咗一個咁有話題性嘅封面,立時就惹來不少惡搞作,例如:





但亦都唔係每一個人都對呢件事咁反感。例如一眾英國劍橋大學嘅學生們就唔知係咪讀書壓力太大,於是爭相仿傚呢個「露股」風潮,而且仲放上網等人投票選出劍橋校園的「年度蘿柚」添!












我個人認為係冠軍得主係呢個,同埋唔使問,呢個係男人蘿柚黎。



[紅太陽Mode: On]

所以你話啲民主國家幾咁墜落,民主啦!民主咪搞成咁囉!啲老豆老母咁辛苦供佢哋讀劍橋,食飽飯冇屎屙又冇得佔中就走去露個蘿柚比人睇喎!讀到劍橋都冇智識嘅!人露蘿柚佢又露蘿柚!人哋Kim Kadashian,有露前面架嘛!


唉依家啲大學生真係!冇啲獨立思考嘅!



日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024