{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jan 2015

每個男人對於女人嘅肉體都有一個唔同嘅審美觀。可能有人鍾情大波瘦底、有啲鍾意蘿莉夠矮、又有人喜歡輕熟微胖、又有人要求有對長腿可以把玩。而近期在Instagram又一位特別的美女紅起,佢呢款身型配搭,就令人好矛盾。

來自荷蘭的Sandra Prikker同時是一名「健康教練」與「模特兒」,今年廿四歲。如果淨係睇樣,你可能會覺得佢冇咩特別……







但如果你望落啲啲…





唔係人家個胸!係再低啲啲,人哋個肚呀!







你睇人家六舊腹肌練到出哂黎,比好多男人都仲明顯,係咪即刻好有興趣一窺當中的奧妙呢!一方面你又好想試下呢一組咁強勁嘅核心肌肉喺兩人埋牙肉搏之時會有咩奇功妙用,但另一方面你又好怕二人肉帛相見之時,你打出個大肚腩會立即相形見拙,到時就輸咗個勢,真係好矛盾架!






解決方法好簡單,叫佢擰轉面就得架啦!


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024