{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 Mar 2015

好多時女仔都以為露得多,就係性感嘅表現。冇錯,係性感,不過得個露字,咪性感得低俗囉。話說男人心目中,女人最性感嘅Moment,有露有唔露,可能一個怕羞表情,已經夠晒性感。



感到害羞的時候
怕羞嘅女人會令男人更興奮。有時一個擁抱,一個「壁咚」,見到女人露出羞怯的表情,會覺得性感又可愛。


長髮披肩的時候
好多男人都鍾意女仔留長頭髮,覺得特別有魅力。從秀髮見到女人嘅香肩、鎖骨,男人會覺得呢種若隱若現嘅感覺非常性感。


用舌尖舔嘴唇的時候
嘴唇非常有誘惑力,見到嘴唇就會想到親吻。女人不經意舔唇嘅動作,對男人而言就係挑逗,想唔性感都難啦。


用手輕碰嘴唇的時候
呢個動作就好似將雪條放喺嘴唇邊,帶有一種誘惑同性暗示,令男人想入非非,覺得同性有關聯,自然感到無比性感。


 表現主動的時候
雖然男人鍾意掌握主動權,但當女人表現積極的時候,男人都會覺得對方有無法抗拒嘅魅力。


露出平滑肚子的時候
估唔到肚仔都可以性感。因為平日著衫較少會露出肚嘅部分,所以偶爾露吓,會帶動視覺同觸覺的雙重刺激,令男人覺得「正呀喂!」


彎腰露乳溝的時候
擺到明露個胸,男人可能會覺得低俗,不過唔小心露出,就另一件事。加上不經意露出,令男生有種偷偷窺視的感覺,性感之餘加點興奮。


脫衣服的時候
呢度講嘅係一個女人為自己除衫。對男人而言,女人喺自己面前除衫係對自己的信任,當然,女人除衫本身已經係充滿誘惑力。


穿幼帶連身裙的時候
幼帶連身裙可以露出女人嘅肩膀、鎖骨、背等等性感部位,係一種可以見到大片肌膚的概念。


衣服濕掉的時候
好多人都覺得裸體唔係最性感,反而若隱若現先最令人心動。件衫濕晒,透到少少肉體,又露晒身體線條,女仔睇都覺得非常性感,更何況係男人?


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024