{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 Mar 2015
平時睇AV睇寫真,發覺日本妹幾乎個個都大波,冇咁大嘅至少都坐B望C,真係睇到心癢癢,眼紅死啲港女。仲有調查話,原來日本擁有D cup或以上的女性,已高達47%,果然係大胸天堂。不過,原來大都有大嘅煩惱,唔少大胸日本妹表示,唔喜歡胸部咁大,想做縮胸手術。


縮胸?!男士們內心一定狂喊「丫咩爹」。不過計仔多多嘅日本人又點會冇辦法解決問題呢?有內衣公司就推出「讓巨乳瞬間變飛機場」的胸圍,銷量仲好好添。



唔少試過縮胸胸圍的日本女生表示,胸部變小之後,人睇落瘦了,行路時胸部又唔會亂晃,最重要係可以著可愛的衣服。

好多大胸部女生都有一個煩惱,就係著裇衫時,因為胸部太大,所以會撐開裇衫,唔美觀之餘仲容易走光。但戴咗縮胸胸圍之後,胸部就冇咁突出,個人都冇咁臃腫。




以下呢條短片就出現了3個女孩子,其中一個原本係G cup,著咗縮胸胸圍後就睇唔出,要大家估吓邊個係G Cup少女。

雖然Gentlemen可能唔明咁大波,駛乜縮。但其實大波除咗著低胸衫,著其他衫時真係會冇咁好睇。有呢個縮胸胸圍,表面睇平平無奇,除嗰刻先有驚喜畀你,都幾刺激丫~個人覺得OK喎,如果你唔喜歡女朋友身材太好多人望,仲可以買返個畀佢,防止女友畀人睇蝕晒添。
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024