{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 16 Apr 2015
萬女皆下品,唯有台妹高」呢句嘢,文青成日掛係口邊,但我為大家介紹得最多嘅,反而係日本妹。有朋友話我口裏說得,身體卻很老實;又有人質疑我收埋收埋「獨J難肥」。好,我依家就介紹返個比你哋!佢就係帶領台灣反攻大陸嘅王緒緒!!




身為國立台灣藝術大學廣播電視系學生,王緒緒唔單止人靚,仲有手好功夫--我講緊畫掃描,而且係《One Piece》掃描添!實際上佢喺上年九月就已經被台灣網民發現,以「愛畫畫的護校妹」開Post討論。到近期啲相傳下傳下傳到去大陸論壇「貓扑」,吸引超過55萬人瀏覽,更加有網友指佢「身材猛似波多野!!」










但你一睇王緒緒個樣就知佢賣清純加氣質,就算我掃哂佢成個Instagram,唔好講性感相,就連肉色部稍為多啲啲嘅都絕無謹有!咁究竟呢位大陸網友係點睇得出佢「身材激似波多野」呢?唔得,等我一路睇波多野,一路睇王緒緒啲相對比下至得!





















但可惜嘅係……佢已經名花有主嚕…



王緒緒Instagram

王緒緒facebook

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024