{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 May 2015
又黎到文青教室嘅時間,今次同大家探討一下集女性生理結構、時裝歷史而至地心吸力於一身嘅重要問題:女人點解要戴Bra?


「Bra」者,胸罩也,女性用以遮蔽及支撐乳房嘅內衣,於二十世紀初被發明以取代穿著很麻煩的束衣,但當時並未十分流行。直到二戰期間政府呼籲女性棄穿要用很多鋼鐵支架嘅束衣,於是胸罩就火速取代束衣成為女性胸部前嘅第一防線。

女性「穿胸罩」,除咗遮蔽重要部位、美觀,一般都認為穿戴胸睪有助維持乳房位置,簡單啲就即係搵嘢勒住佢等佢唔會浪下浪下,令女性行動比較方便。另一個原因則是防止胸部下垂,尤其是年長女性嘅韌帶與皮膚開始不能支撐乳房組織之時,胸罩便能承托胸部重量,避免疼痛(縱然有很多學者認為穿著胸睪對「預防」胸部下垂是沒什麼作用的)。



換句話講,理論上除非你有嘢「浪」或者有嘢「Dur」,否則你係冇需要戴Bra嘅。咁點先為之「浪」同「Dur」呢?喺呢個時候你就要學識呢個「鉛筆測試」啦!


「鉛筆測試」曾於1971年嘅美國報紙專欄「Ask Ann Landers」中提出;到上年又被日本成人書商拎返出黎翻兜,聲稱由乳房學家「R.羅森伯格博士」所提出;到早幾日又被日本網民摷返出黎鞭屍。用家@9696Q喺Twitter話:「如果你連支筆都夾唔住,胸部根本未發育,係唔需要戴Bra!」


鉛筆測試」實際上好簡單,就係將鉛筆放喺女性的下乳與上腹嘅交接處,睇下自然下垂嘅乳房會否將鉛筆夾住。會嘅,唔係代表你個胸夠大,而係代表你有胸部下垂問題,需要戴Bra。

但如果夾唔住,都唔好太開心。因為咁樣除咗代表你嘅乳房冇下垂,更加有可能嘅係你根本冇嘢可以垂。前者係冇需要戴Bra,後者就係戴黎哂鬼氣。兩者差之毫釐,謬以千里架!




好嘞,咁究竟學識咗呢個「鉛筆測試」,對你人生有咩幫助?好明顯,你以後就可以開始用「乳房學家」呢個名出黎行,就可以同啲靚女講:「小姐,作為一個乳房學家,我認為你可能係唔需要戴Bra嘅。我哋只需要做個簡單測試就得!真係好簡單,夾啲嘢就得架啦。」

但你記住把持自己,唔好一講完就慣性除咗自己條褲囉。



日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024