{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 21 May 2015

提起韓妹,大家可能都第一時間,諗起K-Pop女團中,火辣性感的成員。但講到韓國的平面Model,大家就未必咁熟悉。

但韓國呢期就有一個紅透半邊天的Model,唔單上喺韓國網上出名,自從佢開咗微博後,仲引起中國網民瘋狂關注。

呢位韓國Model就係YURISA。YURISA本身係韓國一位平面模特兒,喺韓國當地,一早已經係韓國網友心目中的女神。




YURISA1995年出生,而家20歲,佢除咗會拍一般時裝照外,仲好喜歡日本文化,成日Cosplay。令人意外的是,佢最喜歡的東西居然係鋼彈模型,同佢柔弱清純的外表完全唔襯,但都因為咁,佢就受到更多宅男歡迎。

自從YURISA開設微博後,中國網友一見到佢,就紛紛讚嘆佢係「真人娃娃」。

YURISA唔單止樣靚,仲有傲人身材同白皙皮膚,引起非常多關注。

不過目前為止,都只見到YURISA的平面作品,有關佢的基本資料都唔多。但隨著粉絲數不斷增加,許多媒體都開始報導有關YURISA的新聞,相信大家好快可以喺電視上見佢。

基本資料:
姓名:YURISA
生日:1995年4月2日
血型:O型
國籍:韓國
職業:模特兒
臉書:https://www.facebook.com/yurisa123


















日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024