{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Sep 2015
早排曾經興過一陣「微胖女」,仲曾經有張圖係講女人眼中嘅「微胖」,其實真係「胖」,而男人眼中所謂嘅微胖,其實大波得黎又有返條腰咁解。早兩日我哋嘅Mean娜亦同大家用數據分析究竟男人係鍾意胸定樣,今日就到文青接手,同大家介紹下由日本深夜節目《ランク王国》選出嘅十人「肉肉女星」!

第十位:中村 真理


來自神奈川嘅寫真女星,今年年頭推出首張寫真DVD《23歲的高中生》--冇錯,佢真係23歲都仲讀緊高中,不過據知就係類似遙距課程嘅學校黎。都係嘅,如果我有個上圍38嘅中學同學,真係好難專心聽書嘅。


第九位:片岡 沙耶

童星出身,仲曾經組過團、出過歌。不過後來又因為想專心讀書而退出演藝圈,但高中畢業之後又簽咗新經理人公司,仲因為發育良好(35.5)而轉型為寫真偶像,出到第三隻寫真DVD,仲被譽為「童顏巨乳的最高進化型」。事實上「童顏」同「巨乳」基本上都係佢嘅唯「二」賣點……


第八位:葉月 ゆめ

2010年前曾經以「柳里穗」之名活動過一陣,2010年尾就改為依家用緊嘅「葉月ゆめ」,風格亦由以往嘅可愛活潑轉為依家嘅溫婉賢慧。不過風格還風格,真正賣點應該都係34H上圍吧?


第七位:長澤 ちはる

資料非常有限嘅一位寫真女優。基本上除咗知道佢係巨乳偶像團體「KNU」嘅成員之一,而及出過起碼兩隻寫真DVD之外就冇任何其他資料。不過重上圍size呢啲咁基本嘅嘢當然難我唔到--35H!


第六位:佐山 彩香

09年時,讀緊中學三年級嘅佐山彩香喺東京原宿站附近被星探發掘而成為寫真女優。之後活躍於各大少年雜誌之中,更被譽為「日本第一可愛女子高中生」。之後曾經出現過AKIRA版《GTO》,之後失驚無神走咗去奧地利留學,返黎就變咗依家呢個「微胖」型。上圍繼續豐滿唔在講,尺度仲越黎越闊添!

第五位:紺野 栞

又一個缺乏情報嘅寫真女優。淨係知道佢今年五月出咗第一隻寫真DVD,以及上圍同樣係35吋。

第四位:村上 友梨

村上友梨嘅爸爸係「JFE西日本硬式野球部」監督村上文敏 ,外公係德國人,所以亦有4份1德國血統。唔知係咪因為咁所以輪廓比較深、身材亦比較豐滿。14歲時就喺老家廣島被星探發掘,兩年後轉到東京就學,正式上京做藝人。接住幾年得到唔少演出機會,亦成為2009年「Miss Flash」亞軍,2012、13年又嬋聯《週刊Playboy》相撲級巨乳榜嘅西區橫綱、與篠崎愛分亭抗禮。

第三位:真東 愛

靜岡縣出身嘅寫真女星。2015年1月曾經以「真東りか」之名推出第一張寫真DVD,但三個月後就改名成為目前使用嘅「真東愛」。

第二位:ゆうみ

小學一年級時就已經有C級上圍,高中一年級已經去到H級,真係步步高升!亦都因為咁所以有「神乳生」嘅稱號!


第一位:柳瀬 早紀

有睇開Menclub嘅應該都唔會對佢好陌生。唔理你鍾唔鍾意,呢位「100分的女孩」可以話係目前日本最當紅嘅巨乳寫真偶像!咁肉肉女星又點可以冇佢呢?

ランク王国

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024