{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Oct 2015

所謂「性感」,就係要若隱若現--有著好似冇著,但冇露又要好似有露。就係呢種「這麼近那麼遠」嘅「欲拒還迎」先能夠勾起大家嘅原始欲望!而講到玩弄性感呢家嘢,日本人夠膽認第一,都真係冇咩人夠膽認第二。而且呢種意識更加係深深地存在喺佢哋文化之中,就連民間組織都深明此道…

話說喺Twitter之上,就有一個名為「低腰協會(日本ローレグ・ライズ協会,ロー協)」嘅組織,入面聚集嘅就係一班鍾意著「Low Leg」嘅女仔。之於咩係「Low Leg」啦喎,我唔直接答你,我用圖答你。



咁你明點解呢個嘢會叫做「低腰協會」啦?

冇錯,所謂「Low Leg」其實即係指低腰褲,喺呢個情形就更加係指極低腰嘅內褲或者泳褲。佢哋認為前露小腹、後露股罅先至夠靚,所以就成立咗呢個組織黎推廣呢種風氣(做得好!)而且佢哋唔係就咁放下相就算架!除咗見面會、攝影會之外,佢哋仲出埋寫真集同DVD架!連好出名嘅赤根京都係佢哋其中一員黎添!



如果要識得欣賞「Low Leg」,你就要學識咩係「恥丘」。所謂「恥丘」,中文正式文稱叫做「陰阜」,又稱「維納斯丘」,根據無所不知嘅Wikipedia,乃係「性哺乳動物在恥骨上方的脂肪組織,在下腹部恥骨聯合的前面」簡單啲黎講,就即係小腹對落,陰部之上微微凸起兼有骨嘅部份。由於佢向前凸起,所以只要個女仔夠瘦,連埋脾罅延伸上黎左右兩條曲線就會形成一個「山」字。一線之差嘅下面就已經「神秘花園」,所以「Low Leg」先會叫做「極限露出」。

另外值得一提嘅係Wikipedia仲話「恥丘」結實嘅女人骨盆同臂部肌肉都比較結實靈巧,而恥丘鬆散嘅女人就會動作遲緩。再簡單啲黎講就即係恥丘結實嘅就係「好對手」--不過到你見到人家個恥丘嘅時候,我又唔覺得你會因為人家散鬆而著返條褲囉……



明明入黎睇圖,突然又會學到啲生物學知識,係咪覺得文青深夜系列真係好有教育意義呢?

日本ローレグ・ライズ協会(#ロー協) on Tiwtter

日本ローレグ・ライズ協会 on Facebook


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024