{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Nov 2015
烏克蘭多靚女就係人都知,但如果你有文青咁無聊真係睇過香港去烏克蘭嘅機票,你就知一程起碼要飛十幾廿個鐘先去到,仲要唔知係咪真係會遇到靚女,真係令人望而卻步。但近日,日本網站《Po-Kaki-to》就提供咗一個非常有力嘅理由說服你坐呢程幾廿個鐘嘅機--呢個理由叫「KaZantip」。


「KaZantip」其實係每年於烏克蘭南部「克里米亞」(係,早前又打仗又盛嗰到)舉行、為期兩至三個星期嘅電子音樂祭。呢個音樂祭已經有成廿幾年歷史(1992年開始),2014年第一次跳出克里米亞去到格魯吉亞舉行,本身今年仲話去到柬埔寨舉行,但臨到舉行前幾日,柬埔寨當局先以「不歡迎不得體的活動」為由,禁止舉行活動。

喂,音樂祭咋喎!有幾「不得體呀」?哦,你睇圖就知架啦!



以上呢幾張就係日本網站《Po-Kaki-to》貼上,有關「KaZantip」嘅派對現場照片。一睇你就知道點解有人會話佢係「不得體」啦下話?KaZantip嘅忠旨就係要大家做自己、盡情玩樂。咁陽光海灘勁歌熱舞加後生仔女嘅結果,基本上大家都估到啦?

隨手上Google Search 「KaZantip」都搵到唔少


事實上呢幾張已經文青揀過最唔使打格嘅相,如果你入埋我哋個Forum到睇,你就知道點解好多派對愛好者會山長水遠殺入克里米亞體驗一下!
KaZantip
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024