{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Nov 2015
八月嘅時候文青同大家介紹過由Skyperfect TV舉行,為日本愛滋防治協會籌款嘅一年一度「24小時摸奶救地球(24時間テレビ エロは地球を救う)」延遲咗去12月先搞(唔知係咩黎嘅自己去上年個Post到溫書)。咁12月就到,有關方面近日都公佈咗最重要嘅消息--出席女優人選!

圖片:paradisetv


首先,當然有主持人。上年嘅係初美沙希,今年就係寫真偶像出身、近排下馬頻繁嘅「玉城マイ」。


對辦?收貨?對唔住,好消息到此為此。因為根據DMM公佈嘅名單,其他參與嘅女優係:

涼南佳奈(B85 D Cup)

聖菜アリサ(B85 C Cup)

綾見ひなの(B95 H Cup)

安里泉水(B87 E Cup)


容許我提提你,要參加呢個「善舉」,係要付出大拿拿1000Yen。雖然話做菩事先係重點,但1000Yen你比呢啲貨色我……我就靜願揸自己啦老老豆豆……
DMM R18 News
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024