{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Nov 2015
每個男人都有一個心愛嘅女人、亦都會有心愛嘅女人裝扮,但現實中通常都唔可以兩者兼得,一係你鍾意嘅女人未必肯著你想佢著嘅衫,而肯著嘅又未必你鍾意條女。呢種這麼近那麼遠嘅心情年中都不知折磨過幾多男人。呢個問題都折磨咗文青幾廿年,但喺今日,我終於搵到你啦!各位觀眾!為大家隆重介紹,著OL衫嘅彩姐山本彩!!

圖片:幻冬舍


話說…等我一陣,等我拎張紙巾抹返乾淨啲地方先下…好。話說日本男性生活月刊《GORTHE》每年嘅一月號都會推出「秘書主題」。實際上講嘅係咩文青真係唔知(未睇過嘛大哥…),但反正就係會搵黎唔同女明星作OL打扮登上封面。作為一個成年人就當然唔會因為見到個女仔著套OL衫就抵擋唔住,但你知日本啲日本寫真架啦,點影都有陣甜味架嘛…


而早幾日正式見街嘅1月號(係,11月就出緊2016年1月號),就搵黎NMB48台柱加文青本命、人稱「彩姐」嘅山本彩黎做封面女郎。唔好睇佢張封面照好似好平凡,佢入面張相係咁嘅!

圖片: 山本彩 on Twitter


啊嘶~~唔好意思,我平時唔係咁架!但彩姐呢下低胸真係太大殺傷力啦!一張相就殺死我啦!唔講啦,我又要抹返乾淨啲地方啦…
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024