{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Dec 2015

又到年尾,又係時候同大家回顧一下過去一年所發生嘅大事。社會上嘅「政經大事」,有大台為大家效勞。咁我哋MenClub呢啲又Cheap又低俗又唔可以喺地鐵睇嘅就當然係同大家回顧啲同樣又Cheap又低俗又唔可以喺地鐵睇嘅嘢啦!所以大家遮好個Mon未?睇清楚企你側邊個人有冇偷望你未?OK嘅話,我哋一連三日嘅「年度AV回顧系列」就開始架啦!

引退女優、新人女優都同大家介紹過,第三集就同大家介紹一眾曾經退出AV界,但因為各種原因又返返黎同大家見面嘅AV女優。講真,「復出」對AV女優黎講通常都唔係啲咩好事--因為要復出,首先你要引退。而既然當年會「引退」,一係就搵夠,一係就搵到處好人家,而復出就代表以上嘅計劃都Fail,斷估都冇人會為興趣啩?不過對AV女優唔好,對我哋呢啲AV迷就係好事啦!所以今次就同大家睇下呢班「我跳出又跳入,我跳出又跳入,你J我呀笨」嘅復出女優!




RION (復出作:新人NO.1STYLE AVデビュー RION (snis517) 發售日期:2015年10月7日)

係,作品名係雞乸咁大隻字寫住「新人」,但如果連橫掃13/14年AV界嘅「宇都宮しをん」你都認唔出,你就唔好學人叫自己做「AV迷」。話說呢位2013年下半年出道嘅女優,出道滿一年(2014年9月)之後就突然「AV消滅(無預告無公佈之下退出AV界)」。之後以「安齋らら」之名轉戰寫真界,但玩咗冇耐又唔見咗影,到今年10月就改以「RION」之名重新出發。作為佢嘅Fans,最擔心嘅就係佢會唔會玩一陣又唔玩?應該就唔會嘞,因為之前一直唔出席公開活動、見面會、甚至連Twitter同Blog都冇嘅「宇都宮」,去到「RION」年代竟然真身出現喺 Japan Adult Expo嘅主台上!之後佢仲會唔會繼續褪下神秘面紗,甚至連格仔都褪埋,大家就拭目以待啦!


湊莉久 (復出作:ReBORN 湊莉久 teamZERO専属&復帰4時間 (team069) 發售日期:2015年10月13日)

湊莉久(我成日好想叫佢做「臭你又」……)乃係DMM Award 2015(2015年頭舉辦,計2014年銷售成績)嘅「最優秀女優賞」得主。當年嘅佢乃係堪比上原亞衣嘅單體大魔王,除咗勁到打敗吉沢明步同Julia攞獎之外,最勁嘅就係佢喺頒獎禮之前已經宣佈因為健康問題而無限期停拍AV--即係等如有個歌手年中宣佈以後唔唱歌,年尾頒獎禮都照比歌手獎(而唔係老人獎)佢喎!仲唔犀利呀?不過最犀利嘅就係佢拎咗個獎之後就好返啦!而且仲由單體女優成為Team Zero專屬,創下單體女優嘅歷史!之於佢啲作品好唔好睇啦喎……我就會話啲企劃係唔錯嘅…


尾上若葉 (復出作:復活 尾上若葉 (miad844) 發售日期:2015年12月1日)

另一位單體女王。由2013年年中話要引退,13年年尾同14年年頭連無碼都拍埋,但結果拖下拖下就拖到2014年6月先出引退作。之後仲有N套合集有佢嘅身影,啱啱12月又復出,尾上若葉就真係「沒離開過」一樣。呢位H Cup主動式痴女應該係唔少胸奴們嘅至愛,再加上渾圓嘅臀部,真係可以稱為「前後通殺」。事實上休息咗半年之後,尾上若葉嘅狀態亦的確比起引退前好得多,唔單止冇肥到,腰間贅肉反而清減咗,最起碼就停止咗「遙希」化先囉!


上原瑞穗 (復出作:上原瑞穂 復活 (bgn018) 發售日期:2015年2月20日)

 2011年於Prestige出道,曾經被譽為當年AV界最有氣質、最靚女嘅AV女優。但後來就因為唔習慣面對人群而引發嘅情緒問題,於2012年頭悄然無聲地消滅,但舊作銷量依然不減,亦令Prestige同經理人公司Lotus落力說服佢復出。結果喺兩年後嘅2015年2月發表復活作,更令人興奮嘅係兩年過去,上原瑞穗唔單止身形越趨成熟,仲一改以往嘅羞澀演技,進化成「攻守兼備」嘅好對手!如果可以改善一下叫聲比較單調嘅問題就直頭完美添!


月島ななこ (ネットで話題の過激美女がAV復活中出し!!あの事件を反省して、謝罪・土下座する美尻に容赦なく大量中出し!! 月島ななこ (hnd224) 發售日期:2015年10月25日)

又一個改名復出嘅女優,原名就叫做「片桐えりりか」,有冇印象?冇,我明。咁如果我話「素股結他」你又有冇印象?可能有呢?話說喺2010年,當年嘅「片桐えりりか」開始喺日本NICONICO做網上直播,當時嘅佢就使出「素股結他」,即係用下體彈結他嘅「神技」,結果成為網絡熱話。後來又因為出「下體寫真」而被警察查問、玩滅火筒玩到上報紙頭條,就算之後出到拍AV都繼續係以重口主題(多為被辱)為主。之後轉拍無碼,但就因為同經理人公司鬧翻而令到作品不能公開,最後於2013年退出AV界,啱啱呢個10月就以「月島ななこ」之名復出,而且一拍就係以「真正中出」為賣點嘅「本中」發片。睇黎月會圓,但人就真係冇咩點變啦……


作為AV迷,見到心愛嘅女優復出,心情其實真係幾矛盾。即係如果過幾年希志BB復出,我都唔知應該開心又有得J好呀,定擔心佢係咪被人拋棄咗好。不過男人嘅優點喺呢到就盡遺無遺--上天生得我哋有兩個頭,咪就係要我哋將肉體同感情分開囉?既然係咁,一路J一路傷感,完全冇問題呀!


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024