{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jan 2016

性感,其實都有分好多種,而文青覺得當中最難搵嘅,就係所謂「甜美性感」。因為「甜美」同「性感」就好似牛奶味同朱古力味咁,「如果太多牛奶味,朱古力又冇訂企;等到朱古力味返返黎,牛奶味又唔爭氣」,要拎到個平衡得出一盒完美嘅朱古力奶,真係唔係咁易。

要搵到完美嘅朱古力奶,大家可以去七仔買;但要搵完美嘅「甜美性感」,就要搵到去台灣啦!讓我同大家介紹,音樂系美女陳思綺(Cheers)!



咪先,唔係話「甜美性感」嘅咩,做咩無啦啦又走多個「音樂系美女」嘅朵出黎?話說好一年前,Cheers就已經被台灣網民封為「甜甜的鋼琴老師」Post上PTT揭示版,更加引黎報紙傳媒嘅追訪,於是發現佢當時係台藝大音樂系4年級生,「音樂系美女」之名就應運而生。畢業之後仲做埋模特兒,又上過唔少電視節目。你睇佢幾甜個樣真係!


好啦,朱古力味就夠哂啦,問題係要性感仲要有奶味喎!放心啦!Cheers同其他美女最唔同嘅地方就係人佢唔單止賣甜美,久唔久亦好識做咁放出「殺必死(Service)」慰勞一下粉絲。不論係著住貼身T恤嘅自拍照定係酥胸半露嘅內衣照都一樣有!雖然講身材,佢同文青之前介紹過嘅其他女仔就真係冇得比架啦,但係佢嘅賣點係Balance嘛!你睇朱古力味同奶味並重,你係咪都想整返啖先?


圖片:Cheer 思綺
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024