{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 May 2016
雖然我之前應該講過,但我都係要再講多一次:讀書嘅時候讀過,原來如果男人細個嘅時候食唔飽,大個就會偏向鍾意胸部比較大嘅女人--我諗係本能地唔想個仔重滔自己嘅覆轍啩。而冇啦啦又拎出黎講多次嘅原因好簡單,因為今次要介紹嘅呢個女仔,應該唔會餓親個仔。


來自泰國嘅Mookies Zappo係一個模特兒兼演員,同時亦係一個人妻加一個媽媽。不過喺佢做媽媽之前就已經喺泰國有一定知名度。當中最主要嘅原因大家都有眼見,而你冇見到嘅可能就係佢之前係咩樣。根據泰國網民,Mookies Zapp疑似係有後天加功過,最起碼都有箍過牙--而根據某中國當紅女星,大家都知箍牙係會箍到成塊面都唔同樣架啦?不過好在,身材睇黎就天生嘅。


由於都係一頭短髮,所以台灣網民就將Mookies Zapp稱為「泰國郭雪芙」。計我話Mookies同郭雪芙比,就大方得多!


而且最重要嘅係,我喺佢身上見到母性的光輝!(人哋嘅)媽媽我黎啦!


mookies_zapp on instagram

Chanita Phuvapipat on facebook


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024