{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jun 2016
早排睇新聞話有個人去見工,但因為被對方發現自己有紋身,覺得佢「唔係好人」所以冇請到佢。其實今時今日紋身都唔再係左青龍右白虎,紋身嘅人亦都唔一定係來自三山五嶽,甚至幫你紋身嗰個都可以係個身材火辣嘅靚女黎!


來自韓國首爾嘅刺青師NINI就係一個好例子。佢喺Instagram上面分享自己嘅作品同自拍,一睇佢平時嘅衣著到紋身嘅設計就知佢鍾情黑色。佢紋身設計嘅特色就係卡通化嘅線條,再加上大量、整片嘅黑色,真係幾有型!睇完你又有冇興趣整返個?


tattooist_nini on instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024