{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Sep 2016
所謂歡樂嘅時光過得特別快,三上首次來港嘅行程Chur一聲就完咗,下次唔知幾時先有機會再見到佢真人!有黎參加兩場《我和三上》活動嘅Gentlemen係咪都仲回味當日同佢嘅親密接觸呢?冇去嘅「葡萄Man」又係咪好想知道當日究竟有咩精彩環節呢!咁就一於一齊睇下當日嘅活動花絮啦!

9月12日《我和三上有個約會》

三上當日一早就到咗會場,幫大家簽好哂啲海報

而未到7點都已經有好多Gentlemen排隊等入場,條龍最長有成百人添呀!

三上入場啦!仲穿過在場嘅參加者,唔好話伸手可及,直頭係聞到佢陣除!

之後就開始問答環節。台下嘅參加者除咗可以問三上問題之外,仲會得到佢最新嘅寫真集以及MenClub看家紀念品——即場製作唇印Cushion一大個!你睇啲幸運兒笑得幾開心!


適逢中秋佳節,我哋都準備咗月餅同燈籠送畀三上。而且仲抽出咗三位參加者,有機會食三上食過嘅月餅——不過只係其中一個人有呢個機會,其他兩個,係要自己互餵……

而最後嘅幸運兒就係佢啦!唔知係咪太緊張,佢三上餵完佢之後,將剩返嗰半個月餅都送埋畀佢,然後佢一落台,就成舊跌咗落地。

當時嘅佢真係可以用「慌張西望」黎形容。

之後就係握手環節。三上不愧係偶像出身,好識做咁同每個參加者十指緊扣影相,而且仲主動哄到好埋,現場氣溫(係真.氣溫)即刻上升到令人汗流夾背嘅程度!

最後三上就話希望好快可以同大家再見面喎!一於咁話啦!

每位參加者都會得到一袋紀念品,當中包括三上嘅親筆簽名海報、一套八款嘅八達通貼紙、以及MenClub血汗工廠手製嘅三上包裝紙巾一卷!


9月13日 《我和三上有個Lunch Break》

第二日嘅活動同第一日差唔多,值得一提嘅係今次女生參與嘅人數多過前一晚一倍——有兩個!

對比起《約會》,《Lunch Break》嘅大家睇黎就怕醜啲,唔通日光日白真係有影響?

同樣都有問答環節,同樣都有寫真集同Cushion送!不過今日就唔食月餅啦,改食蛋撻!而且個蛋撻睇黎就好好食,三上一口咬咗半個,塞滿哂個口講唔到嘢…唔…似曾相識,似曾相識嘅畫面。

最後就係握手簽名合照嘅時間。今日好多人都拎自己部電話或者尿袋出黎畀三上簽,不過最特別嘅係有人拎張「花蟹(十蚊紙)」出黎,結果比在場人士話佢出手低,然後又有人拎張100蚊出黎。

最後嘅大合照!

同場加映《我和Mean娜有張自拍》活動

今次嘅《我和三上》活動舉行得好成功,多謝各位Gentlemen湧躍參加!希望好快可以同大家再見!












日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024