{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jan 2017

成日聽日人講「唔怕生壞命,至怕改壞名」,而近期最佳嘅認證相信就係韓國某手機,一改錯名就開始爆。咁當然改人名都好重要啦,你話若然改著個名好似粗口咁,就算唔行衰運都實被人笑一世啦下話!之不過咁,人靚呢就係有特權嘅,好似呢位來自馬來西亞嘅靚女咁,個名就係叫「PK」啦!


其實佢真名係叫「PKai Lai」,來自吉隆坡,乃係一位網絡紅人。年僅22歲嘅佢係兼職模特兒出身,不過之後佢就冇走去唱歌,反而轉去搞生意,目前代理咗一個瘦身食品黎做,睇黎都仲搞得唔錯。咁要吸引到人黎買,就緊係要Show下個成效啦,而又有咩好得過佢用自己黎Show呢?所以佢個Instagram都充滿佢嘅靚相!


嗱雖然佢身材就唔算好暴力,但賣點就係夠Fit夠緊致,小蠻腰再加白滑長腿黎講都夠玩一晚!係咪睇到有啲想幫襯佢呢?唔知買幾多盒減肥茶先會有人上門展示個功效呢?

kay___lai on instagram

pkaybaby on facebook


近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024