{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Jan 2017
我知睇得我哋MenClub嘅讀者好多都鍾意車,或者至少對車有啲認識。咁依家我就同你哋玩個遊戲:請你喺一秒內講出以下圖中車輛嘅牌子。準備好未?開始架啦喎!三、二、一,開!


正確答案係咩?作為一個男人,正確答案就係「幅圖邊到有車?」冇錯!如果喺一對如此誘人嘅美腿之前,你第一眼都仲係睇到架車,咁你最應該睇嘅係醫生。話說呢張圖係黎自台灣一個運輸業粉絲團,入面絕大部份人都話見唔到架車,小部份見到架車嘅,亦唔想知道架車係咩牌子,而係想知對腳係屬於邊一位女子。好彩好快就有台灣網民搵到,對腳係屬於台灣模特兒「Abbie Huang」喎。


呢位「黃艾比」乃係一名薄有名氣嘅模特兒,根據一啲網站嘅報導,佢仲係一名設計師黎添!而且佢唔單止有一對白滑修長嘅美腿,轉去正面嘅佢一樣咁正!見到佢呢個身材,你想揸架車定揸其他嘢呀你自己話啦!


Abbie Huang on facebook

Abbie huang 艾比 粉絲團 on facebook


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024