{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Dec 2016
通常黎講,如果一個女仔樣靚呢,身材就未必好好;而如果佢身材好好,咁佢個樣就可以只係so-so,畢竟上天都係公平嘅——喺大部份時間入面。但久唔久個天又會整出啲人又靚身材又好把聲好聽仲識演戲,破壞哂遊戲平衡度嘅女仔出黎,例如台灣嘅林萱瑜(Kiki)就係一個好例子。


早喺三、四年前,當時就讀中華大學國企系嘅Kiki就有兼職做網拍模特兒,因為佢個樣夠甜美,又有啲似當年嘅陳妍希同李毓芬,所以不停被人Post上台灣各大討論區嘅「表特(Beauty)版」,更加喺IG儲到幾十萬Followers。而佢嘅另一個賣點就係佢對腳,雖然只係得164cm高,但佢對腳比例非常長,而且又白又幼又直,難怪台灣網民都話「對腳都可以玩幾年」啦!


佢畢業之後就出道成為演員,近年就希望歌影視三棲發展。而且因為年紀又大咗幾年,少咗啲Baby Fat又多咗啲女人味,睇落成個人就更加性感!真係睇相我都忍唔住漏咗啲嘢出黎呀。
kininii on Instagram








日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024