{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Dec 2016
要數目前最紅嘅日本寫真女星,相信石川恋都係其中一個;而因為佢又靚身材又好又盛,文青已經介紹過佢無數次、連專訪我哋都做埋,所以我就唔再多口水啦!今次淨係想同大家介紹下佢為日本著名青少年雜誌《週刊Playboy》(簡稱《週Play》)影嘅最新一輯寫真啦!


由於日本啲週刊嘅期數往往都係亂過亂太郎,所以其實石川恋做封面嘅呢本,喺期數上已經係2016年嘅No.52,亦即係2016年最後一期。而連埋呢期,今年石川恋已經上過《週Play》至少六次!佢有幾受歡迎就可見一班啦!


除咗《週Play》,石川恋亦活躍於其他日本週刊,例如早排幫《Friday》影嘅呢輯都相當唔錯!你又鍾唔鍾意?






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024