{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Dec 2016

黎到2016大事回顧第三集,本身我就想同大家介紹下2016最好賣嘅AV女優,可惜嘅係最能夠做參考指標嘅DMM網站,目前只係公佈咗2016下半年嘅銷售數字,全年嘅就未公佈,所以為咗準確啲,我決定等佢出咗先再講。而第三集我就轉為介紹啲我未必好出名,但大家好應該要認識嘅AV女優!


AIKA

呢位早於2011年出道嘅「黑肉辣妹」女優,憑住高強嘅戰鬥力、廣闊嘅戲路,成為近年爆發性發片嘅單體女優。雖然我覺得佢剪短咗頭髮之後有啲似男人、把張柏芝咁款嘅鵝公喉又係幾趕客,但憑佢單單係2016年就已經出過超過200部作品(單人、合演、合集總計),換言之即係兩日唔夠就有一套新嘅上市,仲要雄據DMM上半年銷售榜第一位、下半年第六位(不斷更新中),睇黎日本班影迷就幾鍾意佢啦!


佐々木あき

上年十月挾住「最強三十路人妻」之名出道、據稱係35歲嘅佐々木あき不單止樣Keep得好,身材亦相當唔錯,再加上敏感嘅體質、可S可M嘅戲路,令佢成為繼AIKA之後又一個瘋狂發片嘅單體女優。唯一隱憂係上半年成為DMM銷售榜第三名,但下半年就急跌到51位。但近排又有消息指佢會「兩穴解禁」,相信銷售又會再進一步啦!


跡美しゅり

如果話AIKA係最強黑妹、佐々木あき係最強人妻、咁跡美しゅり就可能目前最強嘅蘿莉。係,係佢胸無四兩肉,衰啲講你個胸可能都大過佢,但纖瘦嬌小嘅身形、可S可M(唔好怪我用得多,但係要戲路廣闊先可以不停發片),都令佢成為業界最強蘿莉!


椎名そら

以(自稱)街頭歌手身份出道,椎名そら亦係今年瘋狂發片嘅女優之一。出道初期佢同另一位女優月島ななこ組成蕾絲邊組合,以女同形象拍片,後來就「單飛」成長,游走於各大片商之中。同以上嘅女優唔同,佢相對地偏向M系角色,但睇到身形纖細嘅佢被男優欺負又確係幾賞心悅目嘅!


市川まさみ

以「SOD宣傳部員工」之名於2015年頭出道,玩咗年幾兩年之後終於喺SOD Star正式AV出道。身材唔錯、技巧都唔錯,而且除咗眼鏡之後美貌直頭有飛躍性嘅進步。仲有另外一個原因你需要知道佢——因為有人話佢有啲似游蕙禎BB。


RION

OKOK,我知佢唔算係「未必出名」,但最後我都想講講呢位「神之乳」。之從佢以「宇都宮」之名引退,再用「RION」之名復出,理應就會成為AV界嘅一姐,可惜嘅係因為先後有三上悠亞同高橋しょう子出道,立時就令佢嘅受注目度大大下降——不過咁樣未必唔係好事。因為自從復出之後,佢唔單止有開自己嘅Twitter,亦有出席公開活動,就連上個星期佢所屬嘅經理人公司T-Powers開年終派對,一向神出鬼沒嘅佢亦有出席。其意義在於,RION唔係諗住搵一筆快錢就再次消失,而係希望繼續經營自己嘅女優身份!假如佢再收一收身、解多幾次禁,話唔定可以威脅到三上、高橋嘅地位!


一連三集「2016大事回顧」就到此為止。文青喺呢到亦祝大家2017新年快樂,每日都朝氣勃勃啦!
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024