{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Jan 2017
今時今日作為一個靚女,最驚就係個樣生得似其他人。因為唔怕同年同月同日生,至怕人家覺得你係「同眼同鼻同醫生」。尤其如果你個樣咁「不幸」地生得好似明星,咁就幾乎注定會比人口誅筆伐乜滯。但日本就有個女仔生得好似女神佐佐木希,但大家唔單止冇話佢整容,仲好鬼鍾意佢添!


佢就係「能見真優華」啦!出身於神奈川嘅佢今年23歲,喺日本東海大學讀緊醫科,同時又係日本講談社嘅讀者模特兒之一,仲喺「真.佐佐木希」擔任專屬模特兒嘅雜誌「with」到有份出鏡,都真係可以話係美貌與智慧並重,除咗同香港冇咩關係之外最適合就係選香港小姐。可能會有人問佢生得咁似佐佐木希,究竟有冇後天加功呢?其實佢自己都認咗有架,不過係化妝會特登去模仿佐佐木希咋嘛!


又靚又叻又有明星瞼,係咪好「GF-able」,好想娶佢返屋企呢?對唔住,你可能要再努力啲先得啦!因為佢嘅爸爸媽媽都係醫生,而你只係塵世間(仲要係香港嘅塵世間)中嘅一條小廢青,所以冇咩事我都係返出去打飛機啦!

知大家睇唔慣咁多布嘅深夜系列,最後送上福利圖一張。


nyon514 on Instagram








近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024