{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jan 2017
作為一個男人,我哋通常都好希望搵到一個又靚又叻又持家有道嘅女仔黎做我哋背後嘅女人,即係好似郭藹明咁應該算係極品。之但係現今女性通常都想追求有自己嘅事業,就算另一半養得起佢,佢哋都不甘於留喺屋企做個主婦。嗱我個人黎講就好贊成嘅,第一係因為留喺真係好悶,而女人一悶就會更加煩,咁對大家都冇好處;二來做人最緊要就係有大志!好似以下呢個女仔咁粒「志」就夠哂大啦!


其實講咗咁多嘢,都係想大家留意到佢左邊心口嗰粒非常搶眼嘅「大痣」。呢位Angelina Boyko係來自俄羅斯嘅新晉模特兒,新晉到一個連Google都搵唔到佢有啲咩好講嘅地步。不過唔緊要,因為佢唔單止Instagram有好多靚相畀你慢慢睇,佢仲先後幫過《Playboy》同澳洲嘅《Yume Magazine》影過相,《Yume》嗰輯仲係好靚嘅裸照黎添!


你又鍾唔鍾意啲事業心重得黎又有大志嘅女仔呢咁?
angelinaaboyko on instagram




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024