{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jan 2017
如果你晚晚都好乖咁有追開深夜系列,你應該留意到文青近排沉迷緊俄羅斯女仔。事實上佢哋金髮碧眼、婀娜多姿,個個都生到名模咁嘅樣,但係尺度又開放,真係賞心悅目。不過佢哋都唔係冇缺點,例如好多女仔都有後天加功嘅嫌疑,有啲就加落心口、有啲就整啲嘢上個樣到。好聽啲就叫似洋娃娃,難聽啲就係人造人。而喺呢個時候,我認為你就認識下呢位Valenti Vitel啦!


Valenti係一位來自莫斯科嘅俄羅斯美女,最大嘅賣點係近乎完美嘅身材以及同Barbie一樣嘅嘅樣貌,再加上佢豪不吝嗇展現自己嘅身段,所以輕輕鬆鬆就吸引到超過40萬Instagram嘅追隨者。但如果你字細啲睇,佢個鼻係直得有啲過份、下巴睇落去又有啲唔自然,上圍係就係豐滿,但過份地圓同堅挺又好似好有可疑…


嗱,點解我話大家要認識Valenti呢?就係因為我覺得佢係女仔後天加功嘅極限,即係佢係介乎於假假地又未假得哂、靚就係靚但你又會有啲保留嘅界線上。如果有個女仔整得多過佢,就真係假到接受唔到啦!唔知大家又覺得呢條界線有冇參考價值呢?
valentivitel on Instagram






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024