{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Feb 2017
「關關雎鳩,在之洲。窈窕淑女,君子好逑。」呢幾句嘢應該係人都識得唸,但你又有冇諗過點解「雎鳩」要「關關」呢?實際上「關關」其實雀叫嘅形聲詞,意思係雎鳩「關關」地對唱,表示情侶意合專一。但由今日開始,你記得嘅「關關」就唔會再係一對雀,而係一對豐滿上圍嘅主人!


來自台灣嘅關關係一名「17」上嘅直播主,有成12萬Followers,早排仲上埋FHM,憑嘅除咗係佢可愛嘅樣貌之外,就係佢出色、頂級、超卓嘅身材。睇返佢嘅IG,早期嘅佢其實都係好似普通女仔咁Post下嘢食、風景,唔好講佢個心口,連面口都冇咩機會見到。但自從半年前佢「唔覺意」地打出咗個心口,成功吸引多一倍Followers讚好之後,佢就開始明白到自己嘅長處,於是就開始解放自己,我哋先有機會見到咁雄偉嘅風景!


關關成日都話自己嘅IG充滿「廢文」,不過放心啦!就算再廢大家都一定會支持嘅!當然個原因究竟係佢哋愛屋及烏,定係根本就冇睇過你啲字就另一回事啦!
charlott1120 on instagram






日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024