{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Feb 2017
好啦,早排因為文青「鑽研」緊女生嘅上圍、下圍曲線,加上近睇得外國女仔多,所以「深夜系列」都偏向介紹上述部位特別出色嘅女仔,但其實文青打從心底裏係一個腳膠,最鍾意對腳生得靚嘅女仔,所以就算睇得多其他都唔可以忘記「本業」。今日就介紹返個有超長美腿嘅女仔先,仲係「架妹」黎架!


呢位27歲嘅日本美女叫做「田中道子」,如果大家認識佢,就應該係睇咗米倉涼子主演嘅日劇《女醫神Doctor X》第四季,因為田中道子喺入面飾演西田敏行嘅美女秘書。咁呢佢之前係做啲咩嘅呢?答案係選美出身嘅!佢由2009年參加家鄉靜浜松市嘅選美活動,2011年參加日本環球小姐競選得到第三名,2013年仲代表日本出戰2013年嘅「世界小姐」,都可以算係經驗豐富。


不過同香港唔同,喺日本選美就唔一定紅得起,所以喺2016年佢就宣佈要轉型做金演員,之後就出演咗《Doctor X》,總算打出個名堂,早排仲幫《週Play》影咗輯盡騷長腿嘅寫真。腳膠嘅你又滿唔滿意?








michikotanaka_official on instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024