{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Feb 2017
近日網上面有啲人就係咁討論人稱「蒼井老師」嘅前AV女優蒼井空正式引退(稱呼自己為前女優),亦唔會有引退作,好似係啲咩新聞咁。但如果你本身就係個AV愛好者,你好應該記得蒼井老師已經好幾年冇拍過新作,同引退咗基本上就冇咩分別,今次其實只係真正「蓋棺定論」咁解啫。


蒼井空於2002年出道,憑住佢童顏巨乳嘅身材外貌,旋即成為人氣女優,更席捲整個東南亞,甚至因為佢鬼鬼地嘅外貌,連歐美地方都有佢嘅Fans。亦因為佢太紅,所以成為少數能夠打破「AV女優上唔到大台」慣例嘅女優,除咗參加綜藝節目更有演出戲劇,當中2005年嘅《孃王》更加係主角之一,2007年客串出演《神探伽利略》大家亦應該有印象。與此同時佢喺AV界嘅作品亦都減量。隨住2010年佢開設微博,面向中國市場之後,於2011年拍完《ギリモザ メガ盛り顔射祭》之後就再冇新作。


之前都有講過,日本AV女優「引退」係有好多方法,有啲有計劃又想黎個「風光大葬」嘅,就會喺一段時間之前提出「引退路線圖」,作品企劃亦會因此而改變,為最後一作鋪路;有啲突然啲嘅,上個月仲正正常常咁出碟,下個月就變咗引退作;更甚者就係女優逃避廠商同經理人聯絡直接失蹤、又或者因為身份暴露而引退,呢啲直頭係連「引退作」都唔會有,真係話走就走。蒼井空專心經營演藝事業,當然就不屬於以上任何一種,但慢慢減產到最後冇新作嘅「自然引退」亦唔係啲咩新鮮事,作為Fans嘅見到佢封胸從良亦都有哂心理準備,依家佢正式提出都只係程序黎啫。


話說回來,蒼井空可以話係為其他AV女優做出一個完美示範,證明佢哋係有能力跳出AV界、甚至跳出日本去大中華區搵真銀。而我相信唔少女優心底裏都係以佢為目標,例如大家都識嘅波多野結衣、本身人氣就高嘅三上悠亞等等,目前拍AV對佢哋黎講都只係累積人氣嘅手段,假以時日佢哋一定會跳出AV女優身份,將人氣轉為白花花嘅金錢。至於「蒼井空」正式變身為「蒼井老師」之後發展會係點,未來會唔會再重返AV界,就唯有時日可以見證啦。












日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024