{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Feb 2017
陳奕迅有首國語歌叫「好久不見」,其實就即係「不如不見」嘅國語版,兩首歌講嘅都係同前情人好多年冇見,不過「不如不見」就係話見返情人之後發現對方已經唔同哂,「靈氣大概早被污染」;而「好久不見」就真係好想見返情人,「我多麼想和你見一面」。咁好地地點解要講起陳奕迅呢,就係因為今次要介紹呢個女仔都好耐冇見,咁你又覺得佢係「好久不見」,定「不如不見」呢?
當年嘅佢


我講緊嘅係就係「逢沢りな」。如果大家有印象,呢位25歲嘅寫真女星曾經係文青揀Morning Girl時嘅不二之選。佢嘅出道作係喺《炎神戰隊轟音者》中飾演「轟音黃」,之後就憑住佢嘅甜美外貌贏得穩定演出,更加以水著形象登上《週Play》等日本青少年雜誌,都可以話係當年嘅新晉偶像。不過到2012、13年之後演出就開始減少,亦好少以單獨身份拍攝水著,到近呢兩年直頭係影都見唔到。連我都差啲唔記得咗佢。
《週Play》新寫真


而事隔4年,睇黎佢就會喺2017從新出發。早期佢就再次單獨登上《週Play》,雖然就冇咗以前嗰種青春無敵,但亦唔覺有咩大走樣,反而多咗少少肉好似仲有睇頭。你又覺得佢嘅靈氣,喺呢4年入面又有冇被污染呢?








日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024