{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Mar 2017
「男人」同「男仔」之間其中一個最大嘅分別,就係「男仔」衝動,但「男人」涵忍。尤其面對女性,「男仔」好容易被第二個頭主導,要不唐突佳人,要不被人牽住個頭走。反而「男人」因為經驗夠,識得控制自己嘅情緒,利用風度與忍耐折服女性——不過都好睇你面對嘅係邊位女性,因為有啲嘢,就算係好男人都好難忍嘅。


難忍嘅就係呢位「忍野さら」,今年21歲嘅佢係賽車女郎出身,仲有一頭長髮,但上年剪咗個短髮之後就轉型做寫真女星,憑住唔錯又有啲似吉瀨美智子嘅樣貌、G級嘅身材、以及面對鏡頭時嘅熟練成為日本水著界嘅超新星!佢上年8月出嘅寫真DVD「忍野さら Re-Born」都拎ORICON嘅兩週銷量冠軍,甚至一月時《週Play》選出「相撲級巨乳新人排行」,佢都能夠坐穩「西橫綱(西部第一)」之名,可想而知大家有幾睇好佢!


個人覺得佢就唔係真係好靚女,但就硬係透出一絲絲嘅誘惑,而且有住與年齡不符嘅韻味,再加上嗰對G級嘅上圍,確實係難忍嘅!如果畀個機會你正面面對佢,你又忍唔忍到呢?


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024