{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Feb 2017
好耐冇見嘅「越南越愛」又返黎啦!今次要介紹嘅就係越南嘅靚女DJ 「Melly Đỗ」,至於點解要介紹佢呢?就係因為近日網上流傳一條聲稱係佢嘅「流出片」,咁本住一顆色心…I mean尋根究底嘅心嘅文青,就當然要去研究一下片中人究竟係咪佢,而佢又有冇其他流出啦!結果又真係畀我喺越南網站到搵到啲喎!


首先講下呢個女仔先,呢位DJ Melly Đỗ係真係一個DJ黎嘅,佢真名係「Do Thanh Tuyen」,1995年出世,喺胡志明市有穩定嘅演出機會。喺網上面搵到唔少佢打緊碟嘅片,所以DJ 呢個身份都唔算係假嘅——當然識唔識打碟又另一回事啦。另外佢都有參加下啲私影呀、模特兒呀、時裝嘢呀咁嘅。


至於佢嘅流出片,其實早喺2015年年頭就已經喺越南網結流傳緊,當中就有幾條嘅。其中一條最似佢嘅就係呢條(Link),見到哂正面,亦見到佢赤裸上半身,不過只有區區19秒。而目前喺討論區流傳緊嘅嗰條(Link),就係上面呢19秒再加另一條睇唔到樣,淨係見到一男一女兩個肉體碰撞再到大特寫嘅片而成,不過由於最後聽到片中講韓文,所以相信就唔關呀Melly Đỗ事啦。


我喺越南網站都搵到另一條聲稱係Melly Đỗ嘅片(Link),不過呢個樣又唔似又係講韓文,所以都係穿鑿附會。


簡單啲黎講,其實所謂嘅流出片,最多都只係得19秒嗰條,而且仲唔肯定係咪佢黎。所以我勸大家就冷靜啲,著返條褲先啦,凍呀今晚,小心冷親嘛!


Melly Đỗ on Facebook


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024