{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Feb 2017
冇錯,大家係睇緊「深夜系列」,但點解一開波我會畀張日本模型系列「Robot魂」嘅相大家睇呢?其實就是咁的,上一期日本《週Play》為咗同大家介紹可動性更高、以動畫設定為基礎嘅「A.N.I.M.E.」系列,就搵黎橋本梨菜、柳瀨早紀同鈴木咲黎挑戰下「A.N.I.M.E.」系列做到嘅動作,而且仲好有心機咁搵黎襯哂色嘅泳衣,睇完你又想唔想砌埋一份呢?


好啦,咁睇完呢輯咁有新意嘅相,就當然要介紹下入面嘅三位寫真女星。先講下「高達」鈴木咲。鈴木咲今年29歲,2008年出道,09年加入女子團體「angelic」,亦有參與不同嘅活動搶任模特兒式者Showgirl。本身係一頭長髮嘅佢都可以算係美人胚子,但兩年前剪短咗頭髮之後就變得更加俏麗性感,加上一對白壁無瑕嘅靚腳,非常吸引!


至於黑肉底嘅橋本梨菜今年就只有24歲,2008年出道,到2014年參加「汐留寫真甲子園」獲得亞軍先至為人熟悉,2015推出寫真DVD正式以寫真女優身份出道。由於佢係大阪出世,有古銅色嘅健康肌膚,再加上G級上圍,所以又有「日本第一黑寫真偶像」之稱。


至於真係好似太空坦克嘅呢位就係柳瀨早紀,係近年頗為有名嘅一位巨乳系水著女優,亦係早幾年好興咩「棉花糖女生」時成日被人拎出黎做例子嘅人辦。最大嘅賣點就係超過100cm嘅I Cup上圍,多次登上日本各大青少年雜誌,《Flash》喺2015年仲選咗佢做七位「進擊的乳神」之一


呢三個女仔同《高達》入面嘅御三家一樣,都係各有千秋、各有所好嘅!唔知大家又鍾意砌邊款——我指Robot魂模型——呢?


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024