{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Mar 2017
之從早排介紹咗好幾位韓妹畀大家識,但大家都嫌佢哋個樣太假之後,我就對於韓國美女有啲卻步。不過當我見到呢位「樑定原」嘅時候,我就立即決定要介紹過大家知——主要原因唔係因為佢靚咁簡單,而係佢有個一樣咁靚嘅家姐!兩姊妹一樣咁靚咁一定係遺傳啦下話!

妹妹樑定原


樑定原畢業於韓國名校首爾大學嘅舞蹈系,又讀過另一間名校延世大學嘅運動心理學系研究所,仲選過2014年嘅「南韓洲際小姐」,真真正正係美貌與智慧並重。本身佢就係一名「普拉提教練」,後來因緣際會成為網絡紅人,之後再踩入娛樂圈成為演員同主持。目前喺Instagram有九十幾萬人Follow,人氣可見一班。不過大家Follow佢除咗係為咗睇佢嘅靚相之外,更有可能係想睇埋佢家姐。因為佢家姐都係一個靚女黎!

姐姐樑夏娜


樑定原嘅姐姐叫做「(文青不負責任音譯)樑夏娜」,佢就唔係咩幕前人物,只不過係因為同妹妹感情好,成日都一齊影靚相,所以就被網民注意到。兩姐妹都一樣咁靚,真係好想知道佢哋老豆每一日係點樣過…


godbella on Instagram
yanghannalove on Instagram






日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024