{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Apr 2017
春天來了,夏日還會遠嗎?呢排天氣回暖,街上面又多返啲短裙黑絲少女,有冇勾起你同陽光玩遊戲嘅慾望呢?嗱太陽我就冇辦法變到出黎畀你,但「同陽光玩遊戲」呢個感覺我就畀到你嘅——嚴格上唔係我畀,係佢畀!


呢個女仔叫「Sharnon」,中文名叫蘇蘇,睇落有些少似孫佳君乃係早排喺台灣網絡彈起嘅人氣美女。自稱係一個鍾意去旅行、食嘢以及去海灘嘅佢幾乎成個Instagram都係呢三樣嘢。咁當然,好多女仔都係Post呢啲嘢嘅,但蘇蘇就會好貼心咁貼埋自己出黎,而且好多時都係著住比堅尼嘅清涼照,再加上背後嘅藍天白雲水清沙幼,立即令你感受到夏日嘅洪洪熱力,仲使咩怕呢啲陰陰濕濕嘅天氣呀!


睇完我都好想同蘇蘇去旅行呀!不過唔知去到完全唔出間房嘅仲算唔算係旅行呢?
sharnonthewitch on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024