{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Mar 2017

赤根京,一個已經引退嘅日本知名寫真偶像,最知名嘅係佢嘅寫真DVD近乎去到AV尺度。前年暑假我就曾經介紹過佢嘅其中一隻DVD入竟然出現「假狗」(Link),當時嘅結語我係咁寫嘅「恕文青冇咩想像力,真係諗唔到「打假狗」同「打真軍」之間仲有咩位剩。而又觀乎上原亞衣、天使もえ、櫻井あゆ等等AV女優都拍過同一個系列,我喺呢到衷心希望赤根京千祁千祁唔好行回頭路,差一步咋,向前踏出去就係架啦!加油好嗎?」

結果年半後嘅今日,佢真係踏出咗呢一步。各位觀眾!赤根京下海了!



赤根京今年27歲,2012年以舞台劇出道,後來就轉型為寫真偶像。一向都鍾意ACG(尤好H漫)、寫真同Cosplay嘅佢非常鍾意超性感打扮,甚至去到露出癖嘅程度。連帶寫真嘅尺度都一隻比一隻開放。加上所屬事務所除咗佢之外其他全部藝人都係AV女優,所以當時就有風聲話佢會下海拍AV。不過上年佢就宣佈休業,好多人都以為佢真係收山,估唔到依家一個屈尾十就行埋嗰一步仔直接下海。


咁準確啲黎講,下海嘅唔係「赤根京」,而係「夢川エマ」,不過你睇AKB嘅鬼頭桃菜都變咗三上悠亞、高崎聖子又變高橋しょう子,就知AV女優啲名幾咁信唔過。而又雖然呢個「夢川エマ」嘅封面圖同當年赤根京嘅樣同身形都有啲唔同,但日本網友都已經確信佢就係已經宣佈引退嘅赤根京,連Wikipedia都更新埋!


今次赤根京…呀,要改口叫「夢川エマ」,加盟嘅係「MUTEKI」——冇錯,就係先後推咗三上悠亞同高橋しょう子落海嘅「MUTEKI」。「MUTEKI」經營有藝能資歷女優嘅經驗非常豐富,近呢兩件更加可以話係百發百中,就算唔係天后級數,都一定可以引起話題,加上睇返「夢川エマ」嘅出道作封底圖,一黎就已經係本番演出,可想而知作品一定會大賣!至於「夢川エマ」係喺想快搵一筆就走,定係會長期戰鬥落去,咁大家就要拎定紙巾慢慢等啦。

MUTEKI






日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024