{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Mar 2017
一大班男人老狗食晚飯,唔係食茶記就係小炒再唔係就打邊爐。啲女人成日問我哋厭唔厭,其實醉翁之意都不在食,只在同班Friend吹水之間架啦!所以每個男人都一定要有間相熟嘅火鍋,就例如呢間喺台灣嘅蒸汽邊爐,我就推薦畀所有男人,包你晚晚去都唔厭呀!


呢間位於台灣嘅蒸汽鍋因為新開張,所以就搵咗一班Showgirl黎做一日店員炒下話題,仲著住比堅尼滿場飛,搞到好似去咗天上人間咁(利伸冇去過)。咁當然,你話佢咪國色天香就肯定唔係架啦,但有佢哋捧餐黎講又真係秀色可餐咁囉!畀著我就一定不停大叫「服務員」架啦!


睇完你係咪好想知道間嘢喺邊?我係唔會話你知嘅!唔係我小器,而係一來遠在台灣就無謂幫人賣廣告,二黎人家都講明係新開張嘅活動,遲啲就變返做大媽架啦!所以你睇咗當食咗啦!
圖片:JKF






日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024