{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Mar 2017
「(哥哥腔)wo wo wo wo~無心~睡眠~~wo wo wo wo腦交~戰」!歡迎黎到深夜系列嘅新字頭「無心睡眠」系列。顧名思義,呢個系列嘅目的就係要令到大家瞓唔著,而要令大家瞓唔著,個女仔首先就要令到我瞓唔著——就例如係呢位來自重慶「珍妮花」咁。


大家有睇開深夜系列都知我唔係第一次因為大陸嘅女仔瞓唔著。佢哋嘅性感美貌一次又一次勾起我內心深處嘅慾望——不過唔係性慾,係求知慾。我想知嘅係究竟呢班都算唔錯嘅女仔究竟係邊到黎,但我好多時都搵唔到呢啲中國「模特兒」嘅真正身份。佢哋就好似一個虛擬人物咁,出黎影幾輯相,之後就影都唔見,連微博都搵唔到。 就好似呢位「珍妮花」咁,佢幫中國嘅網站影咗四輯加埋百幾張相,但最後喺網上面有關佢嘅資訊就係來自「重慶」,係咁多。


好多人話:有女你就J啦搵人哋出黎做咩啫!係,知唔知佢係邊個的確係無阻大家睇圖時嘅快感。但我認為既然對方係一個你欣賞嘅女性(男性都係啦),知道佢係邊個其實係一種尊重!況且你又點知呢百幾張相入面嘅佢係咪真正嘅佢?點知PS裝甲有幾厚?點知佢會唔會「靈氣大概早被污染,誰為了生活不變」?如果你真係憑快感行事,你都唔會睇到呢行字啦係咪?


所以,無心睡眠環節除咗係分享一啲我唔知係邊個嘅女仔,希望有神人搵到更多資料(官網嗰啲唔使再畀我睇架啦,我搵到架啦)之外,亦都希望幫大家搵一啲你哋唔知係邊個嘅女仔。所以如果有啲咩女仔你都想知多啲,不妨打218五個零按一字再收線,又或者Inbox我啦!
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024