{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Mar 2017
男人對於好多職業都有好多幻想,例如老師、警察、空姐、學生妹等等等等,但我最唔明嘅就係點解大家會對護士有幻想——學男神黃子華話齋,護士見親嘅都係「屎尿血癑痰」,其實就冇咩好幻想,況且你對個幫你打針嘅人有幻想本身就奇怪啦——但如果係呢個台灣護士嘅話,我又明喎!


呢位來自台北嘅Carina Linn因為有暴力身材再加健康小麥膚色,所以台灣網友都非常鍾意佢,近日就成為網上熱話。本身佢就喺桃園敏盛醫院做護士,不過目前就咁啱離咗職。好多人都以為佢係因為有咗一定知名度而決定轉型為模特兒。不過Carine早前就澄清自己只係轉咗醫院,之後仍然會係返Shift嘅全職護士。


不過都有唔少網民話佢想上位,好地地一個護士著到咁搏咩,就此Carine就霸氣地回應「自己認真工作、認真生活,只是在做會讓自己開心的事,只是可悲的在螢幕後面嫉妒別人生活比你豐富,所以基本上ㄧ事無成的你講出來的話跟你腦袋裡的東西...如出一徹都是垃圾」。早前有人話佢隆胸,佢仲放咗張上身X光相出黎反擊「媽的就沒隆乳」,不過後來又Delete咗。


睇黎呢個Carina人又靚身材又好又有霸氣,再加上護士身份,我都好想可以搵佢幫我打針呀——又或者我幫佢打針都得架!
carinalinn_ on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024