{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Apr 2017
我唔知有幾多個Gentlemen知道美國有隊搖滾樂隊叫「Grateful Dead (Wiki話中文叫感恩之死)」,更加唔知有幾多個人知入面有個結他手叫Bob Weir,不過大家都知睇緊嘅係深夜系列,所以以上嘅嘢都唔重要,最重要係你要知道佢有個女,叫做Monet Weir,而佢個Instagram啲相,係咁嘅!


Monet嘅媽媽叫做Natascha,本身係Grateful Dead嘅Fans,喺佢十五歲嘅時候曾經試過入後台見偶像但唔成功,但就因為咁而識到Bob Weir,兩人之後一路保持朋友關係直到1999年結婚(光源氏計劃?),之後就生咗Monet同妹妹Chloe。屈指一算,即係Monet今年頂到盡都係18歲,但睇佢嘅身材就已經見到佢大熟大勇!


身為大學姊妹會「Alpha Phi」嘅成員之一,Monet身邊都有好多女性好友,唔知係咪物以類聚,又真係個個都好靚女。加上加州一年四季都係夏天咁款,所以佢哋成日都去海邊玩,又好大方咁Post相上Instagram,真係睇到我都差啲「感恩之死」。你哋自己都小心啲呀!
monet_weir on Instagram








日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024