{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Apr 2017
作為一個唔係太熟悉Cosplay嘅普通人,每次留意親啲Cosplayer/Coser唔係因為佢哋樣靚,就係因為佢哋露肉程度非常高。但當然,咁樣去欣賞一個Cosplayer就實在係太膚淺,其實有啲Cosplayer唔露肉都好有睇頭——準確啲黎講係睇「腳」架!


來自廣州、目前喺珠海學院讀緊書嘅「鰻魚霏兒」1999年2月出世,即係啱啱18歲。佢係一個Coser之餘又係一個攝影師,平時就鍾意玩下《League of Legends》,最鍾意嘅動漫角色係《Love Live!》嘅南小鳥,但都有Cosplay其他動漫以至《LOL》嘅角色。佢嘅最大賣點就高還原度以及又長又直嘅美腿。至於上圍啦喎,某啲角色需要之下都會露下嘅,佢仲喺一個訪問中堅稱自己三圍有32-24-34,絕對唔係貧乳咁話喎!


所以你話胸係咪咁重要呢?「鰻魚霏兒」就證明咗唔係啦!有「頭」有「足」咪夠囉!


鳗鱼霏儿 on weibo






日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024