{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Mar 2017
日本真係一個恥力非常高嘅國家,就算係一啲我哋唔知點解會整、整咗又唔知點解有人會著嘅衫,佢哋一樣有人夠膽親身示範。而近期除咗被稱為童貞殺手嘅性感冷衫之外(睇天木じゅん親身示範),又多咗年「一定會露點」嘅史庫水(學生泳衣)!雖然背面睇就冇咩特別…


但一擰個正面過黎就幾乎係咩都露哂!


本身日本網友就係想啲插畫家、畫師將啲二次元人物套落呢件衫到,點知都未開始盛行,自我介紹為「143cm E Cup 白虎 後門處女 Cosplayer 漫畫家 自慰器愛好者 肉地女生」嘅AV女優あず希就已經著咗上身。就算佢身材唔算非常好,但都足夠令你再三回味啦!


講返あず希呢個人,呢位上年十月先出道嘅AV女優本身就係一個小有名氣嘅Cosplayer,所以出道時都頗受注目。而出道之後佢喺Twitter上嘅話題同相都有飛躍性嘅「進步」,例如

「造愛(1人)、浸浴、睡覺」

「乳頭晨勃了」

「穿這樣的睡衣很難上次所和自慰」

「大腿瘀了,不知道是不是睡覺時被女女女了」

「以便不時之需」

「很不好意思,很趕急…自慰了」

「運動(造愛)完了」

「首次露出額頭」


睇到呢到,係咪都好想搵下佢嘅作品黎睇下呢?雖然我就冇追看佢嘅所有作品,但SERO-347係唔錯嘅——聽日星期六今晚夜啲瞓都唔怕啦?
あず希@AV女優 on Twitter









日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024