{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 May 2017
韓國靚女多就大家都知(唔係係先天定後天都係靚女嘛),亦因為咁就算係佢哋國內嘅一啲網絡模特兒,其實都非常吸引。好似上年我就介紹過人稱「黑絲女王」嘅孫允珠(Link喺呢到),而今日就係要介紹一位號稱可以威脅到孫允珠「女王」地位嘅林正允!


林正允同孫允珠一樣都係「網店模特兒」,而根據我嘅定義,所謂嘅網店模特兒就係「將一啲冇咩特別甚至有啲醜嘅衫著到好靚令到啲女人以為自己著咗可以一樣咁靚所以畀錢買衫」嘅一個行業。換言之,佢哋嘅身材唔一定要好暴力,但必須要比例好,應大則大、應幼則幼、應長則長。而且大部份人都有一對極靚嘅美腿,當然林正允都唔例外啦!


至於你問我佢能唔能夠威脅到孫尤珠嘅女王地位,我就認為佢兩個對腳都係完美無瑕,但如果計埋其他地方,好似都仲係孫允珠稍勝一籌,你哋又點睇?
joengyun on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024