{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Apr 2017
古語有云,睇住佢大,就睇住佢壞。我相信好多人都有試過遇到一啲年紀非常輕嘅潛力美少女,以為第時大個一定係天姿國色,點知最後竟然長歪到一個你唔敢睇嘅地步(我唔係淨係講緊夏帆OK?),呢個時候你就唯有唱返句「靈氣大概早被污染,誰為了生命不變」啦。不過又咁,唔係話所有美少女長大都係歪嘅,例如呢位Dino咁,都長得唔錯呀?


呢位Dino來自中國,詳細資料就唔知,淨係知佢個Instagram Account只係開咗兩年左右。一開始嘅佢同其他美少女一樣,都係自拍下靚樣放下閃咁,最多都係久唔久拋少少事業線頭出黎益下街坊,都唔算係非常性感。但到咗差唔多一年前,佢成個人有飛躍性嘅轉變。首先妝容由清純變成冶艷,打扮亦多咗幾分色氣,唔知係咪有做Gym,所以身材都變得更加前凸後兀,簡單啲,就係「索」咗好多!


咁你又覺得變個佢正啲呢?計我話最正就係佢男朋友——同一個女仔可以畀哂清純同性感你喎!即係等如換咗女朋友咁款,咪賺囉呢啲!
dinonoz on Instagram




近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024