{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Apr 2017
為咗每晚寫「深夜系列」,文青其實有見到靚女索模就Save低嘅習慣,但有時收埋太低,有啲好嘢其實最後冇寫到出黎。例如我近排睇返就發現到呢一位來自台灣嘅「Bivi華華」,而佢最大嘅賣點,就係條題嘅「有如布甸一般嘅震動」!究竟有幾布甸同有幾震?睇落去你就知啦!


呢位「華華」又名言華,係一位台灣模特兒,出席過好多活動、做過展場Showgirl,又拍過廣告,Facebook專頁有成10萬位Followers!佢自稱最大嘅賣點係笑容,我就絕對不敢苟同。又唔係話佢笑得唔好睇喎,只係你自己都知啱先放咗幾多時間睇佢個笑容,其餘時間又睇緊啲咩啦?尤其係當你知道佢真正爆紅嘅原因,係因為佢有個「按摩椅女神」嘅稱號,而個稱號其實係咁樣黎嘅!

華華(@bivi_0420)分享的貼文 張貼


你翻睇咗幾多次你自己講?佢件衫就跌就跌嗰陣你係咪好似《大時代》方進新咁大叫「跌呀!跌呀!」?話說呢條片係佢幫一個按摩椅廠商做嘅宣傳,好簡單,就冇真空上陣打出大半個心口,用自己胸前嘅兩團D Cup肉塊黎話你知張按摩椅震得幾犀利咋嘛!性感到當日條片只係Post咗五個鐘就被人Delete咗咋嘛!


係就係舊聞,但呢啲片就真係睇極都唔厭,依家拎返出黎介紹大家都唔會怪我呀可?
bivi_0420 on Instagram
Bivi華華 on facebook


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024