{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Apr 2017
「1000Likes的Morning Girl」呢個系列終於又同大家見面啦!隔咗咁耐唔係因為我唔寫,而係啲Morning Girls好耐冇過過1000Likes…所以如果大家仲想睇就要每朝多多支持啦!而今次能夠成功拎到1000個Likes嘅女仔黎自泰國,佢叫「Baitoey-fc」,而如果你唔記得佢係咩樣呢,我再畀多次佢張相你睇!


Baitoey喺泰國之所以好出名,係因為佢上年出演咗泰國樂隊「POTATO」歌曲「ทิ้งไว้กลางทาง」嘅MV,入面雖然只得幾個大頭,但已經令人驚艷。加上個MV有超過2億人睇過,咁就當然好多人識佢。而Baitoey本身都一個歌手,出身自華人家庭嘅佢好細個就被阿姨鼓勵要唱歌,唱得好仲有零用錢,後來阿姨又帶佢去跳舞。後來佢仲同一班識於微時嘅同學搞咗隊叫「MadpuppetStudio」嘅Band。




而如果你諗住人哋又靚唱歌又叻仲要喺華人家庭出身一定同你好夾,所以想即刻飛去泰國同佢示愛,你就可以慳返。記得佢幫「POTATO」拍咗個MV嗎?有冇諗過點解人家好地地會搵佢拍MV呀?就係因為佢同樂隊主音拍緊拖囉!
Baitoey-fc on facebook
toeizuvapitclub on Instagram


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024