{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 May 2017
好多女人以為無論幾多歲嘅男人曼鍾意都係18、22歲嘅女仔。係,冇錯!我承認我哋對於青春少艾嘅女仔係冇咩抵抗力,但18、22只係起跑線,隨住我哋自己年齡增長,我哋睇得上眼嘅女性年齡層亦會隨之擴大。換言之如果你有返咁上下年紀,你就應該好愛呢位越南女仔。


Trang Phi係一個越南演員,曾經出演過唔少電視劇集,或者因為艷麗外貌嘅關係,佢嘅角色通常都係美貌女郎,而且今年踏入29歲嘅佢成個人都散發住一種濃得化不開嘅輕熟女味道,既有保養得如年輕人一樣嘅肉體,一顰一笑之間又有熟女專有嘅溫暖,簡直就係最佳嘅平衡!


咁佢係咪冇缺點呢?又唔係嘅!雖然佢本身身材都唔錯,但為咗著低胸同比堅尼時更加好睇,所以佢早前就去咗做隆胸手術——冇錯,佢打假波!我知好多人接受唔到,唔緊要,我接受到!我會出埋你嗰份力架啦!

Trang Phi on Facebook

phihuyentrang on Instagram






雖然話男士們對於時下流行嘅戀愛綜藝未必好有興趣,但相信大家都不能否認,無論邊個國家、邊個電視台拍嘅戀愛節目,入面啲女仔都真係樣靚身材正(老實講,啲男仔都係)。而當中唔少人更加係因為參加戀愛節目而爆紅, ...
girls
【深夜】日本戀綜花式溜冰美人 「上ノ堀結愛」初寫真
18 Mar 2024
雖然話於網絡世界、社群媒體之中,任何都可以有成名嘅機會,但有時呢啲成名機會往往會黎得猝不及防,甚至奇奇怪怪、尷尷尬尬。好似今晚要同大家介紹嘅呢位「ときちゃん」咁,就因為上年一條無心插柳嘅「尷尬兔女郎跳 ...
girls
【深夜】因「尷尬的兔女郎」爆紅 Tiktoker「ときちゃん」成日本寫真No.1
15 Mar 2024